Route coronaproof wandeling georganiseerd door de Bennekomse kerken. Route coronaproof wandeling georganiseerd door de Bennekomse kerken.
Route coronaproof wandeling georganiseerd door de Bennekomse kerken.

Algemene aanwijzingen:
RA is rechtsaf. LA is linksaf

Start bij de Brinkstraatkerk aan de Krulweg zijde.
De 1eposter met QR code hangt bij ingang  gemeentecentrum De Brink.Ga LA deKrulweg op.RA de Veenderweg op. Steek de Commandeursweg over. Rechtdoor de Jonker Sloetlaan op. Bij nr. 94 hangt de 2e QR code. Vervolg de Jonker Sloetlaan.
Steek de Achterstraat over en volg het stenen pad op het kinderdorp terrein. Bij einde pad ga RA Nergenase bospad op.  LA de Molenstraat op. Bij nr. 160 hangt de 3e QR code. Vervolg de Molenstraat en steek de van Balverenweg over. Loop langs de carpool plaats. Ga RA het zandpad van de West Breukelderweg op. Bij nr. 53 hangt QR code nr. 4.
Nu volgt een heel stuk zonder codes.
Aan het einde zandpad LA deBovenbuurtweg op. Tegen over de  manege zonder drempels Hoekelumse brinkweg in. Eerste zandpad, bij houten hek, RA. Deze helemaal uitlopen tot aan West Breukelderweg, daar RA. Volg de West Breukelderweg tot het bordje Kerkpad. Ga hier LA. Een klein stukje het Kerkpad op en ga dan LA de Johanniterlaan in. Bij nr 20 vind u de 5e code. Vervolg de Johanniterlaan tot de Elterse Hof. Sla LAen loop naar de Edeseweg. RA richting rotonde. Steek hierover en ga de Vossenweg op. Na enkele meters vind u aan uw rechterhand een stalen hek. Dit is de Oude bello route. Ga hierin en vervolg de route tot het volgende hek. Ga rechtdoor en vervolg de Boerenbond tot aan de Weerkruislaan. Ga RA. Bij nr 10 vind u de 6e code. Vervolg de Weerkruislaan en steek schuin over de Schoolstraat in. Bij de firma Geels vind u de 7e code. Ga de Kerkhoflaan op tot aan de oversteekplaats en ga RA richting ingang Kerkheem. Hier vind u de 8e code. Dit is tevens de laatste code.

Wij hopen dat u van deze route heeft genoten, en wensen u een gezegend 2021 toe.