zondag 25 december 2022 om 11.00

Kerstinloop

Kerstinloop op eerste kerstdag.
Een groep vrijwilligers is enige tijd geleden gestart met de organisatie van een kerstinloop op eerste kerstdag, 25 december 2022. Deze zal plaatsvinden onder verantwoordelijkheid van de Raad van Kerken Bennekom in het Kerkheem dat hoort bij de Oude of St. Alexanderkerk (Dorpsstraat 45, 6721 JJ Bennekom). Er wordt na afloop van de kerkdiensten in de verschillende kerken (dat wil zeggen vanaf ca.11.00u) feestelijk in het Kerkheem gestart met iets te drinken en met gebak. Tijdens de Kerstinloop is er volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten, in gesprek te gaan en/of deel te nemen aan een of meer activiteiten (ook geschikt voor de kinderen), een bezoek te brengen aan de Kerststal in de RK kerk en van muziek te genieten. Behalve een lunch, omstreeks 13.00u met een broodje en een stukje kerststol, zal er aan het einde van de dag, vanaf omstreeks 16u30, een dinerbuffet met speciaal dessert klaar staan.
Graag roepen we u op een of meer taarten voor de kerstinloop te bakken. Hoe meer gemeenteleden hieraan bijdragen, hoe liever! Wanneer u een (of meer) taart(en) wilt bakken kunt u dit mailen naar kerstinloop.bennekom@gmail.com of bellen naar 06-10516623.
Voor het gezamenlijke koud/warm buffet is aanmelding gewenst voor 15 december via het hierboven vermelde emailadres. Het hele programma duurt tot 18.00u. ‘Meedoen’ is gratis, een vrijwillige bijdrage wordt uiteraard op prijs gesteld.
Wanneer vervoer een probleem is, kan er gehaald en/of gebracht worden (ook te regelen via bovengenoemd emailadres of door te bellen). Alle bovenstaande informatie is ook te vinden op https://rvkbennekom.com
Groot en klein, oud en jong, alleengaand of met het hele gezin, iedereen is van harte welkom. U kunt komen wanneer het u schikt en net zo kort of lang blijven als u wilt. De deur staat voor iedereen open (ook voor niet-kerkleden)

Namens de Raad van Kerken Bennekom,

Clasien Lever - de Vries