Informatie expositiecommissie Oude of Sint-Alexanderkerk Informatie expositiecommissie Oude of Sint-Alexanderkerk
In de Oude of Sint-Alexanderkerk organiseert de expositiecommissie – ingesteld door de Hervormde gemeente van Bennekom – regelmatig een tentoonstelling. De kunst die wordt getoond heeft raakvlakken met kerk, geloof en samenleving, waarbij ze tot inspiratie en bezinning uitnodigt. Integratie in de eredienst, het opzetten van nevenactiviteiten als lezingen en workshops behoren ook tot de doelstelling van de commissie. Vrijwilligers maken het mogelijk om de kerk op meerdere tijden in de week open te stellen. Zo kan de kerk een gastvrij middelpunt zijn in de Bennekomse samenleving waarbij bezoekers kunnen genieten van kunst in de kerk.
Informatie over exposities en nevenactiviteiten vindt u op de website: www.expooudekerk.nl