COMMUNICATIE COMMUNICATIE
KERKBLAD BIJ-ÉÉN
Ons kerkblad Bij-Eén is er voor bezinning middels een meditatie. Daarnaast houdt het gemeenteleden op de hoogte van nieuws en achtergronden van onze wijkgemeente én legt het een verbinding met Wijk-Oost en de Brinkstraatkerk. Voor een abonnement kunt u terecht bij het kerkelijk bureau.

Kerkapp ‘Wijk West Bennekom’
Wijk West van de Hervormde Gemeente Bennekom heeft ook een eigen kerkapp voor de gemeenteleden waarin diverse pastorale informatie, nieuwtjes en activiteiten van onze wijkgemeente komen te staan.
Deze kerkapp heeft als doel de onderlinge band en het meeleven met elkaar in onze wijkgemeente te versterken.
Deze kerkapp vervangt de digitale nieuwsbrief, maar uiteraard niet de berichtgeving in het kerkblad Bij-Eén.
In verband met privacygevoelige informatie is de kerkapp echter uitsluitend bedoeld voor gemeenteleden van wijk west en voor gastleden van buitenaf die actief bij een taak of activiteit in onze wijkgemeente betrokken zijn.
In deze kerkapp wordt allerlei informatie/nieuws aangaande de kerkdiensten en overige activiteiten in onze wijk gedeeld met een agenda en berichten over het wat er bij de gemeenteleden speelt persoonlijk, maar ook in de clubs, verenigingen, kringen etc, zodat men op de hoogte is van zaken en we zo goed met elkaar mee kunnen leven, meedoen en/of dingen delen.

De kerkapp is zowel beschikbaar via een app op de smartphone, als via een webversie op internet (https://web.donkeymobile.com).
Het enige wat u nodig heeft is een eigen emailadres en internet.
Meerdere gemeenteleden helpen mee het nieuws uit de kerkapp te verspreiden onder oudere gemeenteleden die geen internet hebben.
Dit gebeurt dan, door bij de geplaatste berichten ook een pdf-versie eraan toe te voegen welke uitgeprint kan worden door de gemeenteleden en zo dus bezorgd kan worden bij anderen.
Uiteraard blijft de berichtgeving in de Bij-Eén ook gewoon bestaan voor alle gemeenteleden zodat niemand iets belangrijks hoeft te missen betreffende onze wijkgemeente, en ook voor meeleven met elkaar vanuit Bennekom breed.

Voor vragen of andere suggesties en ideeën voor de kerkapp, kunt u een email sturen naar het kernteam: kerk-app-wijk-west@gmail.com, of als u liever belt of appt kan dat naar Ingeborg op 06-52689277.
Dit geldt ook als u het lastig vindt om zelf uw berichten in de kerkapp te plaatsen, dat mag u ook naar ons toe mailen zodat wij dat voor u verzorgen.

Namens het kernteam,
Frederik van Roest, Jan-Kees Hartog & Ingeborg Elbertsen