COMMUNICATIE COMMUNICATIE
KERKBLAD BIJ-ÉÉN
Ons kerkblad Bij-Eén is er voor bezinning middels een meditatie. Daarnaast houdt het gemeenteleden op de hoogte van nieuws en achtergronden van onze wijkgemeente én legt het een verbinding met Wijk-Oost en de Brinkstraatkerk. Voor een abonnement kunt u terecht bij het kerkelijk bureau.

NIEUWSBRIEF “EEN &ANDER”
Namens wijk West is er een (digitale) nieuwsbrief waarin diverse nieuwtjes en activiteiten van onze wijkgemeente komen te staan.
Deze nieuwsbrief heeft als doel de onderlinge band en het meeleven met elkaar in onze wijkgemeente te versterken.
Hierin wordt allerlei informatie/nieuws aangaande de kerkdiensten en overige activiteiten in onze wijk gedeeld met een agenda en berichten over het wat er bij de gemeenteleden speelt en in de clubs, verenigingen, kringen etc, zodat men op de hoogte is van zaken en we zo goed met elkaar mee kunnen leven, meedoen en/of dingen delen.

De opzet van deze nieuwsbrief is dat hij zoveel mogelijk digitaal (dus via email) naar iedereen wordt toegestuurd. Meerdere gemeenteleden helpen mee de nieuwsbrief te verspreiden onder oudere gemeenteleden die geen mailmogelijkheid hebben.

Voor vragen, berichten of andere suggesties en ideeën voor de nieuwsbrief en indien u zich voor ontvangst van de nieuwsbrief wilt aanmelden, kunt u een email sturen naar de NBC: nieuwsbrief-wijk-
west@hervormd-bennekom.nl.