kerkpleinmarkt kerkpleinmarkt
Jaarlijks organiseert de Kerkpleinmarktcommissie op de laatste zaterdag van september een kerkpleinmarkt. De markt wordt gehouden op de Markt naast de Oude Kerk. Bij de markt zijn zo’n 100 vrijwilligers betrokken. Een deel daarvan is het hele jaar actief. Zij verzamelen tweedehands spullen, zoeken die uit en repareren waar nodig. Die activiteiten vinden plaats in het ‘Schuurtje op de hoek’. Dat is te vinden in de Kraats, aan de Rijnsteeg 14 in Bennekom. Het ‘Schuurtje’ is op maandag en donderdag van 13.30 – 16.00 uur geopend voor verkoop en ontvangst van spullen.
Tweedehands spullen die vies, beschadigd of kapot zijn worden niet ingenomen. Ook kasten van vezelplaat of MDF en matrassen en hoofdkussens worden niet geaccepteerd.
Naast ontvangst en verkoop van spullen wordt in overleg ook het leegruimen van huizen verzorgd.
Voor vragen kunt u mailen naar kerkpleinmarkt@hervormd-bennekom.nl. Of bellen met Aline Hardeman (06-52472269) of Teun Doornekamp (06-49101498).

Activiteiten voor 2023:
  • 30 september Kerkpleinmarkt bij de Oude Kerk, 9.00-15.00 uur.

Aanvullend bericht:
Voor de voortgang van de kerkpleinmarkt zijn hard nieuwe vrijwilligers nodig. Dus hebt u wekelijks of tweewekelijks een paar uur over of weet u iemand die mogelijk belangstelling heeft en wilt u deel uitmaken van een gezellige groep vrijwilligers? Laat het ons weten! Of kom gewoon een keer kijken bij het Schuurtje. Dat kan elke maandag- en donderdagmiddag tijdens openingstijden.