Reisje senioren 13 oktober 2021 Reisje senioren 13 oktober 2021
         Kort verslag van het seniorenreisje op woensdag 13 oktober 2021 (door een deelnemer)
Met 71 deelnemers vertrokken we om 09.00 uur  met 2 bussen van de Betuwe expres
(waarvan één VIP bus van het Nederlands elftal) richting het Nationale Park de Hoge Veluwe. Het was stralend weer. Onderweg had de VIP bus veel bekijks, jongeren stonden te zwaaien en dachten dat er Nederlands elftal spelers in de bus zaten. We hebben het maar zo gelaten, een beetje aandacht is wel leuk.

We hebben echt genoten van het samenzijn met elkaar, velen hadden elkaar lange tijd niet meer ontmoet of gesproken.Genoten hebben we ook van de koffie met diverse soorten gebak in het Park restaurant van de Hoge Veluwe, van de geweldige en overheerlijke lunch, of van de wandeling door het park, of van de witte fietsen tocht.
De commissie had twee speciaal voor het Park opgeleide gidsen voor ons geregeld, die ons veel informatie
konden geven over het Park. Ze begeleide ons bij de witte fietsen tocht die was uitgezet. Tevens vertelden zij
tijdens de bustocht door het Park over het ontstaan van dit mooie Park. Ook zagen we grote en kleine wilde zwijnen en de nodige reeën,

Wat is de eigen omgeving toch mooi!. Zeker als je wat hoog in de bus zit. Om 16.00 uur waren we weer in Bennekom. Het was een schitterende dag. Dank aan de kerkrentmeesters en niet te vergeten de commissie bestaande uit: Bep, Everdina, Nel, Jos en Ria voor het organiseren van deze dag. Wij hopen dat er in de toekomst weer meer georganiseerd kan gaan worden voor ons ouderen van Wijkgemeente Oost.

Nogmaals dank aan de commissie..